www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Unitt België N.V. bedrijfsprofiel

Logo Unitt België N.V.
Unitt ontwikkelt en beheert zakelijke hostingdiensten met diepgaande kennis van de modernste technologieën. Het biedt daarbij een oplossing voor de meest veeleisende applicaties en websites, dankzij harde garanties op serviceniveau. Unitt maakt onderdeel uit van de Intelligent-groep waartoe ook Combell behoort. Voorheen was Unitt ook gekend als Combell Solutions.

Met 24/7 ondersteuning in de taal van de klant en direct contact met de engineers die de infrastructuur beheren, onderscheidt zij zich van de markt. Unitt laat zich vooral opmerken in vier productgroepen: business critical applications, high traffic websites, e-commerce en SaaS-platformen. Alle producten worden gebouwd met de nieuwste hoogwaardig technologische componenten.

Volg Unitt België N.V. via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Unitt breekt barrière tussen Public en Private Cloud, zet in op continuous deployment

MyShop.com kiest Unitt voor hosting webwinkelplatform