www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!

New Day at Work bedrijfsprofiel

Logo New Day at Work
Om mensen eenvoudiger te laten werken startte New Day at Work in 2010 met de ontwikkeling van de veilige online werkplek, Workspace 365. Inmiddels werken er dagelijks meer dan 50.000 mensen volledig vanuit de persoonlijke online werkplek. Zij krijgen op basis van hun rol de juiste applicaties, informatie en documentlocaties. New Day at Work helpt klanten bij het creëren van een werkplek waarin de oude wereld, met fileservers & Windowsapplicaties samenkomt met de nieuwe wereld via een veilige cloud werkplek met een vereenvoudigde interface bovenop SharePoint en single sign-on naar elke applicatie. Door de standaardisering en het eenvoudige beheer kunnen organisaties snel starten. New Day at Work heeft een groot partnernetwerk van ICT-dienstverlener in diverse verticale markten.

T : 030 711 6725
E : press@newdayatwork.com
W :
        contactformulier

Volg New Day at Work op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
21 jul 2017 Workspace 365 slaat de brug naar volledig browser-based werken met hybride versie

12 jul 2017 Student vreest voor mismatch studie en toekomstige arbeidsmarkt

24 mei 2017 Nederlandse student ontevreden over ICT in onderwijs