www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Verint bedrijfsprofiel

Logo Verint
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen. Actionable Intelligence is essentieel in een dynamische wereld van enorme informatiegroei. Het geeft organisaties essentiële inzichten en stelt beleidsmakers in staat te anticiperen, te reageren en actie te ondernemen. De Actionable Intelligence-oplossingen van Verint helpen organisaties drie belangrijke uitdagingen aan te pakken: optimalisatie van customer engagement, security intelligence en fraud, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld.

T : 020-799 19 00
E : info.nl@verint.com
W :

Volg Verint op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
15 feb 2017 Verint en Frontline slaan handen ineen om Customer Engagement-oplossingen in Nederland uit te breiden

16 jan 2017 Verint Mobile Work View helpt werknemersbetrokkenheid te vergroten

10 jan 2017 Onderzoek Verint: twee derde Nederlandse consumenten blijft trouw aan dienstverlener
 Verint persberichtenarchief (38 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauContentbureau