www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekersContentbureau

TIS (Treasure Intelligence Solutions) bedrijfsprofiel

Logo TIS (Treasure Intelligence Solutions)
TIS (Treasure Intelligence Solutions) is het toonaangevende cloud-platform voor betalingsverkeer, liquiditeitsbeheer en bankrelatiebeheer voor bedrijven. TIS maakt betalingstransacties voor bedrijven (kosten)efficiënter en veiliger. Alle processen die verband houden met betalingsverkeer, inclusief liquiditeitsbeheer, transactiestatus, autorisatieafhandeling en bankvergoedingsbeheer, zijn ingebouwd in een enkel ‘audit proof’-platform dat geschikt is voor meerdere banksystemen. TIS overbrugt de verschillen in betalingssystemen, communicatiekanalen met banken en ERP-integratie met behulp van een SAP gecertificeerde plug-in. TIS biedt zijn oplossingen aan als Software-as-a-Service (SaaS), waardoor ze snel uit te rollen zijn en klanten direct kunnen profiteren van de besparingen. TIS is gecertificeerd volgens ISO-standaard 27001 (informatiebeveiliging) en is een officiële SAP partner.

info@tis.biz

Volg TIS (Treasure Intelligence Solutions) via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Investeringsronde levert TIS aanvullend vier miljoen euro op