www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekers

CPMview bedrijfsprofiel

Logo CPMview
CPMview implementeert oplossingen om (financiële) gegevens te transformeren tot waardevolle verantwoording- en stuurinformatie.

Dagelijks zijn wij bezig met het beantwoorden van vraagstukken op het gebied van corporate performance management. Wij verbinden deze vraagstukken en brengen deze in lijn met de strategie van de organisatie. Daarbij onderscheiden wij ons door innovatieve en duurzame oplossingen neer te zetten die onze klanten in staat stellen om externe kansen te benutten en strategische doelen te realiseren.

SAP BPC experts met jarenlange ervaring, CPMview:
  • Is Recognized Expertise Partner voor de EPM-suite van SAP.
  • Heeft zeer ervaren en gekwalificeerde SAP BPC consultants – consultants hebben gemiddeld meer dan vijf jaren ervaring met SAP BPC.
  • Heeft een uitgebreid track record – meer dan 40 succesvolle SAP BPC implementaties.
  • Kent een volledig bereik van Corporate Performance Management processen – onze project portfolio bevat talrijke processen en oplossingen voor business planning, begroten en forecasten, consolidatie, rapportage en analyse.
  • Werkt met een bewezen aanpak – bewezen methodologie voor de implementatie, migratie, support en beheer van SAP BPC.

+31 85 - 8770689
info@cpmview.com

Volg CPMview via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten