www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

ESET Nederland bedrijfsprofiel

Logo ESET Nederland
Al 30 jaar lang ontwikkelt ESET toonaangevende IT-beveiligingssoftware en -diensten voor bedrijven en consumenten over de hele wereld. Inmiddels is ESET uitgegroeid tot het grootste IT-security bedrijf van de Europese Unie met oplossingen variërend van endpoint en mobile security, tot encryptie en tweefactorauthenticatie. ESET beschermt en monitort 24/7 op de achtergrond en werkt beveiliging in real-time bij om gebruikers veilig te houden en bedrijven zonder onderbreking te laten werken. Gesteund door R&D-centra over de hele wereld, is ESET het eerste IT-beveiligingsbedrijf dat  100 Virus Bulletin VB100-awards heeft verdiend, waarmee elke afzonderlijke “in-the-wild” malware zonder onderbreking werd geïnfecteerd sinds 2003.

info@eset.nl

Volg ESET Nederland via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
ESET lanceert versie 3.0 van Secure Authentication

ESET lanceert evaluatietool: is jouw Windows-apparaat veilig voor BlueKeep?

ESET’s nieuwste versies beschermen consumenten tegen geavanceerde cyberdreigingen
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers