Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl

Lytro Inc. bedrijfsprofiel

Logo Lytro Inc.
Lytro maakt van de camera een krachtig, computer-gebaseerd fotografieplatform en luidt daarmee een nieuw tijdperk in voor de fotografie. Met de innovatieve ‘lichtveldtechnologie’ wordt al het binnenkomende licht vastgelegd, waardoor een foto in een interactief ‘levend beeld’ kan worden omgezet. Met lichtveldtechnologie komen verbluffende nieuwe mogelijkheden tot de beschikking van de gebruiker, zoals het achteraf scherpstellen van een foto, of het verbluffende 3d effect. Het hoofdkantoor van Lytro is gevestigd in Mountain View, Californië en werd in 2006 opgericht door Dr. Ren Ng, die in datzelfde jaar op Stanford promoveerde op lichtveldfotografie en voor zijn onderzoek onderscheiden werd met de internationaal erkende ACM award.

650-316-8888
650-227-2251
info@lytro.com

Volg Lytro Inc. via: facebook | twitter | linkedin | youtube