www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2476 volgers blijven op de hoogte!

Pure Storage bedrijfsprofiel

Logo Pure Storage
Pure Storage (NYSE:PSTG) helpt innovators een betere wereld te bouwen met data. Pure's dataoplossingen stellen SaaS-bedrijven, cloud service providers, ondernemingen en de publieke sector in staat real-time te beschikken over veilige data. Deze data kunnen zij inzetten voor bedrijfskritische productie, DevOps, en moderne analyse in een multi-cloud omgeving. Pure Storage is een van de snelst groeiende IT-bedrijven in de geschiedenis. Het bedrijf maakt het klanten mogelijk om snel de nieuwste technologieën in te zetten, waaronder kunstmatige intelligentie en machine learning. Hiermee kunnen zij de waarde van hun data maximaliseren om concurrentievoordeel te behalen. Met een NPS-score die wereldwijd tot de top 1% van de B2B-bedrijven behoort (gecertificeerd door Satmetrix), heeft Pure een groeiende groep klanten die tot de meest tevreden klanten ter wereld behoren.

T : +31 (0) 20 491 9180
E : info@purestorage.com
W :

Volg Pure Storage op: facebook | twitter | youtube | blog
Laatste persberichten
12 nov 2019 Pure Storage versterkt innovatiecommitment met opening R&D-faciliteit in Praag

30 okt 2019 Pure lanceert Technology Alliance Partner Program

25 sep 2019 Pure Storage overbrugt de kloof tussen public en private cloud via storage-laag
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comContentbureau