Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

Robin Mobile bedrijfsprofiel

Logo Robin Mobile
Robin Mobile is in 2013 ontstaan vanuit de overtuiging dat mobiele telefonie anders kan en anders moet. Het bedrijf is de eerste aanbieder die écht onbeperkt MB’s, sms’jes en belminuten voor een vast bedrag per maand levert, en het abonnement maandelijks opzegbaar maakt. Daarnaast biedt Robin Mobile bij elke abonnementsvorm elke maand gratis 100 MB en 100 belminuten of sms’jes binnen de EU aan, en 100 belminuten vanuit Nederland naar veel bestemmingen. Dit alles is mogelijk doordat het bedrijf geen hoge kosten voor een eigen mobiel netwerk en een groot verkoopapparaat heeft. Sinds de start beoordelen klanten Robin Mobile via KiyOh met een 9,3. Robin Mobile is gevestigd in Rotterdam en heeft dertien medewerkers in dienst.

Laatste persberichten
Robin Mobile biedt alle klanten onbeperkt mb’s, sms’jes en belminuten binnen de hele EU

Twee derde Nederlanders niet bewust van invloed negatieve BKR-registratie bij afsluiten mobiel abonnement met ‘gratis’ mobiele telefoon

Robin Mobile enige Sim Only-aanbieder in 487 Primera-winkels