Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl

IQ Messenger bedrijfsprofiel

Logo IQ Messenger
IQ Messenger Holding BV is gevestigd in Dordrecht en werd in 2013 opgericht door Paul Vos met als doel om de alarmering en communicatie binnen zorginstellingen en in de thuiszorg op een hoger plan te tillen. Het bedrijf heeft een softwareplatform ontwikkeld waarmee alarmerings- en communicatiecomponenten van verschillende leveranciers met elkaar kunnen communiceren. Zorginstellingen (en anderen) worden niet langer gedwongen om met één leverancier in zee te gaan, maar kunnen apparatuur van meerdere aanbieders combineren in één geoptimaliseerd netwerk. Daarnaast stelt IQ Messenger efficiency van het werkproces centraal, niet langer zijn beperkingen in bestaande oplossingen limiterend in de inrichting van werkprocessen.

IQ Messenger biedt met haar diensten een vernieuwende oplossing voor een breed ervaren probleem: teveel overhead in de zorg. IQ Messenger maakt besparing op en optimale inzet van investeringen mogelijk waardoor er meer ruimte in de budgetten is voor de zorg.

info@iqmessenger.com

Volg IQ Messenger via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Gezondheidszorg krijgt grip op informatiebeveiliging met IQ Messenger