www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

DSD Europe B.V. bedrijfsprofiel

Logo DSD Europe B.V.
DSD is de groene softwaredistributeur. Groen omdat allen producten digitaal geleverd worden en hiermee het milieu bespaard wordt. DSD tracht ernaar om alle fysieke softwaredistributie om te zetten naar een digitale distributie. Met een eigen ontwikkelde webportaal levert DSD de software direct digitaal uit richting de reseller.

Door een koppeling van databases gaan softwarelicenties digitaal door naar de klant. Dit proces is van voor tot achter te automatiseren.

DSD is opgericht in 2009 en hiermee de jongste distributeur in het kanaal. Jong en een duurzaam concept geeft DSD de kracht om snel te kunnen schakelen binnen de markt.DSD is klaar voor de toekomst en maakt uw softwarehandel efficiënter vanaf leverancier tot eindgebruiker!

KvK

Volg DSD Europe B.V. via: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
DSD Europe lanceert vernieuwd platform