www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
EPiServer bedrijfsprofiel
Logo EPiServer
Episerver verbindt e-commerce en digital marketing om bedrijven te helpen met het creëren van unieke klantervaringen en meetbare resultaten. Door content, e-commerce en multichannel marketing functionaliteiten in de Digital Experience Cloud™ te combineren, werkt Episerver voor de hele klantcyclus van online bedrijven; van intelligente optimalisatie en lead generatie door conversie en herhaalde verkoop op een gebruiksvriendelijke en snelle manier. Ondersteund door een innovatief netwerk met 880 partners in meer dan 30 landen helpt Episerver 8.800 digitale leiders om ontwrichtende, transformationele strategieën te omarmen, zodat bedrijven uitstekende ervaringen kunnen leveren, ongeacht het kanaal waar ze klanten willen betrekken. Episerver is opgericht in 1994 en heeft inmiddels kantoren in de Verenigde Staten, Zweden, Denemarken, Noorwegen, Finland, Nederland, Zuid-Afrika, Australië, Spanje, de Arabische Emiraten en Groot-Brittannië.

Marten Kruisinga
T : +31 (0)23 711 44 77
E : salesbenelux@episerver.com
W :

Volg EPiServer op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
13 mrt 2018 Negen van de tien consumenten delen graag persoonlijke informatie in ruil voor beter online winkelen

29 jan 2018 Episerver in Gartner Magic Quadrant voor Digital Commerce

1 mei 2017 Episerver wederom geplaatst in Gartner Magic Quadrant voor Digital Commerce
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl