www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2502 volgers blijven op de hoogte!

Eicon Networks bedrijfsprofiel

Eicon Networks is sinds 1984 wereldwijd leverancier van betrouwbare communicatieproducten voor bedrijfsapplicaties binnen netwerken. Tot het portfolio van het bedrijf behoort de Diva-reeks van mediaverwerkende producten voor spraak, telefonische conferenties, fax en documentverwerking, en de Eiconcard-reeks voor het verwerken van transacties en de Shiva-reeks van beveiligingsproducten. Eicon distribueert, verkoopt en ondersteunt haar producten in meer dan tachtig landen, via een netwerk van verkooppartners, telecommunicatiebedrijven, Internet Service Providers (ISP's) en Original Equipment Manufacturers (OEM's), waaraan Eicon ook op lokaal niveau ondersteuning biedt.

T : +31 (0) 70 35 38 212
F : +31 (0) 70 35 38 333
E : marketing.benelux@eicon.com
W :
Laatste persberichten
Overname Intels Media en Signaling-divisie door Eicon Networks afgerond

Eicon Networks vergroot het bereik van Microsoft Office Communications Server 2007 tot buiten het netwerk

Eicon Networks integreert SIP in zijn Diva Server-product
Bedrijfslocatie