www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekers

SURFsara bedrijfsprofiel

Logo SURFsara
SURFsara ondersteunt onderzoekers bij universiteiten, universitaire medische centra en alle overige onderzoeksinstellingen in Nederland met de nationale e-infrastructuur en expertise. SURFsara slaat de brug tussen onderzoek en grootschalige ICT. Dat doet ze met wetenschappelijk onderzoek in het DNA en met geavanceerde kennis in High Performance Computing. Met het optimaliseren van software en algoritmes voor het versnellen van onderzoek, bereiken onderzoekers meer en gedetailleerder onderzoeksresultaten. SURFsara ontzorgt ook onderzoek met duurzame opslag en toegankelijkheid van data voor verwerken en analyseren van grote hoeveelheden data. Zo faciliteert SURFsara wetenschappelijk onderzoek en ontplooit innovaties voor het bedrijfsleven.

Samen met SURFmarket en SURFnet is SURFsara onderdeel van de coöperatie SURF, de ICT-samenwerkingsorganisatie van het onderwijs en onderzoek in Nederland. Binnen SURF werken universiteiten, hogescholen, mbo-scholen, onderzoeksinstellingen en de universitaire medische centra samen aan ICT-voorzieningen én -vernieuwingen.

020 - 592 3000
info@surfsara.nl

Volg SURFsara via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten