ContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

ZapFi Netherlands BV bedrijfsprofiel

Logo ZapFi Netherlands BV
ZapFi is ontstaan uit het idee om een internationale mobiele gemeenschap op te richten door middel van gratis WiFi en door het onderzoeken van het surfgedrag en de gewoonten van gebruikers. Vandaag heeft ZapFi zich gevestigd als een uniek marketing platform, dat samenwerkt met SAS. ZapFi’s WiFi-netwerk levert waardevolle, bruikbare data op waarmee bedrijven zich meteen kunnen richten op de juiste doelgroep, de juiste locatie en het juiste moment. Hierdoor worden doelgerichte en gesegmenteerde één-op-één mobiele campagnes mogelijk gemaakt door het sturen van relevante en pertinente berichten via de ZapFi Advertising platform. ZapFi’s hoofdkantoor is gevestigd in Luxemburg en heeft buitenlandse kantoren in België, Nederland, Duitsland, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk en Italië.

info@zapfi.com

Volg ZapFi Netherlands BV via: facebook | twitter | linkedin