www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
Cendris bedrijfsprofiel
Logo Cendris
Cendris is een facilitair contact center met een specifieke visie waarbij de mens centraal staat. Uitgangspunt is dat iedere medewerker in de organisatie een zichtbare bijdrage levert aan het behalen van de doelstellingen van de opdrachtgever. Om dit te bereiken heeft Cendris een werkwijze ontwikkeld gebaseerd op de 4DX methodiek van Franklin Covey, waarbij de doelstellingen worden vertaald naar specifieke gedragsregels. Hiermee kan meer nadruk worden gelegd op een unieke klantbeleving en ontstaat een opdrachtgever-herkenbaar gesprek.

Doordat iedereen in de organisatie (in werkelijk alle lagen) hieraan meedoet, wordt de betrokkenheid hoger en draagt het bij aan een hogere voorspelbaarheid bij het behalen van de bedrijfsdoelstellingen. De resultaten zijn transparant en voor iedereen inzichtelijk.

T : +31 (0)88 23 63 747
F : +31 (0)88 23 63 995
W :

Volg Cendris op: twitter | linkedin
Laatste persberichten

Cendris persberichtenarchief (14 berichten)
Bedrijfslocatie

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl