www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
Tintri bedrijfsprofiel
Logo Tintri
Tintri bouwt slimme storage-oplossingen die waarnemen, leren en zich aanpassen. Deze oplossingen maken het mogelijk voor IT-organisaties om te focussen op gevirtualiseerde applicaties en zakelijke diensten in plaats van het beheren van de storage infrastructuur. De application-aware storage van Tintri elimineert de noodzaak voor planning en complexe supportvragen door het bieden van transparantie, controle, inzicht en flexibiliteit op VM-niveau. Tintri ondersteunt honderdduizenden virtuele machines waarbinnen bedrijfskritische databases, zakelijke applicaties, desktops en mobiele applicaties, en private cloud-diensten draaien. Tintri helpt internationale bedrijven als AMD, F5 Networks, GE, NEC, NTT, MillerCoors en Time Warner om hun investeringen in virtualisatie en cloud optimaal te benutten.

T : +44 (0) 203 053 0853
E : emea@tintri.com
W :

Volg Tintri op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
17 feb 2016 Tintri richt zich op cloud service providers met uitrol van aanbod VM-bewuste storage-oplossingen

14 jan 2016 Universiteit Maastricht verbetert de VDI-prestaties met storage-systemen van Tintri

10 dec 2015 Tintri introduceert Tintri VMstoreTM T5040
Bedrijfslocatie