www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2477 volgers blijven op de hoogte!
Conrad.nl bedrijfsprofiel
Logo Conrad.nl
Conrad Electronic Benelux (Conrad.nl) is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Conrad is met een assortiment van meer dan 800.000 artikelen Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek. De deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Alles draait namelijk om de tevredenheid van de klant. Niet voor niets geeft men Conrad gemiddeld een 8,7 als beoordeling (Net Promotor Score).

Het logistieke proces van Conrad Electronic Benelux BV wordt afgehandeld door Conrad Electronic SE, die sinds eind 2013 beschikt over ESD-faciliteiten met DIN EN 61340-5-1-certificaat van TÜV Nord en een nieuwe, ultramoderne EPA-ruimte (electrostatic protected area).

W :

Volg Conrad.nl op: facebook | twitter | linkedin | youtube