Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2499 volgers blijven op de hoogte!

Arista Networks bedrijfsprofiel

Logo Arista Networks
Arista Networks (NYSE: ANET) is opgericht om Software Defined Network (SDN) oplossingen te leveren voor cloudtoepassingen, in grote datacenters en bedrijfsnetwerken. De bekroonde 10/40/100 GbE switches van het bedrijf verleggen de grenzen van schaalbaarheid, robuustheid en prijs/prestatie. Arista heeft bij ruim 2500 klanten al meer dan 2 miljoen netwerkpoorten voor cloud computing geleverd. De kern van Arista’s platform bestaat uit EOS, het meest geavanceerde netwerk operating systeem. De producten van Arista Networks zijn te verkrijgen via een wereldwijd netwerk van distributeurs, systeem integrators en resellers.

ARISTA, EOS en Spline zijn geregistreerde en ongeregistreerde handelsmerken van Arista Networks, Inc. De andere genoemde bedrijf- en productnamen zijn handelsmerken van de betreffende eigenaren.

T : 408-547-5500
F : 408-538-8920
E : emea-sales@aristanetworks.com
W :

Volg Arista Networks op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Arista introduceert 100+ Terabit platform met core switch- en routerfuncties voor cloudnetwerken

Arista Networks introduceert eerste leaf switch met 100 GbE uplinks

Arista Networks breidt cloudplatform uit met 100 Gigabit opties