Contentbureauwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
Software AG Nederland BV bedrijfsprofiel
Logo Software AG Nederland BV
Software AG helpt bedrijven en overheidsinstellingen bij het innoveren en differentiëren in de digitale wereld. Software AG en haar partners digitaliseren, integreren en optimaliseren bestaande on-premises en cloud-applicaties efficiënt en effectief.

Het Digital Business Platform van Software AG is gebaseerd op open standaarden. De combinatie van procesmanagement, data- en applicatie-integratie, real-time analytics en enterprise architectuur-management in één platform stelt klanten in staat de operationele efficiëntie te vergroten, hun systemen te moderniseren en bedrijfsprocessen te optimaliseren voor een betere besluitvorming.

Software AG bouwt voort op 46 jaar klantgerichte innovatie en is leider in veel innovatieve marktcategorieën volgens toonaangevende IT-analisten. Ruim 4.500 medewerkers zijn werkzaam bij Software AG in 70 landen. In 2016 bedroeg de omzet 872 miljoen euro.

T : +31 070 301 20 40
F : +31 070 -301 20 41
E : info@softwareag.nl
W :

Volg Software AG Nederland BV op: facebook | twitter | linkedin | youtube | flickr | blog | instagram
Laatste persberichten
4 jan 2018 Zes IoT trends voor het komende jaar

20 feb 2017 Software AG brengt webMethods Cloud: Container en Mobile-Backend-as-a-Service op de markt

8 nov 2016 Schuberg Philis kiest Software AG’s GRC-platform voor continuous assurance
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl