Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com

Pyramid Analytics bedrijfsprofiel

Logo Pyramid Analytics
Pyramid Analytics levert Pyramid 2018, een server-based, multi-user Analytics OS dat de volledige self-service analytics workflow ondersteunt met zes modules. Pyramid 2018 stuwt de strategische datavisie van organisaties voort en ontwikkelt analytische vaardigheden binnen het bedrijf. Het platform is volledig opnieuw ontwikkeld om de eerste echt collaboratieve, universele enterprise analytics-omgeving te zijn. Hiermee kunnen zakelijke gebruikers gemakkelijk vanuit de browser of via een mobiel apparaat gegevens voorbereiden, modelleren, visualiseren, analyseren, publiceren en presenteren. Pyramid 2018 heeft een platform-agnostische en schaalbare architectuur die in huis, in de cloud of in een hybride omgeving kan worden ingezet. De teams van Pyramid Analytics zijn gevestigd in operationele centra over de hele wereld.

Laatste persberichten
Pyramid Analytics introduceert Pyramid 2018: The Analytics OS

Pyramid Analytics finalist SIIA CODiE Award voor Best Business Intelligence Tools & Platform

Pyramid Analytics scoort hoog in Dresner Wisdom of Crowds Business Intelligence Market Study 2017