www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2496 volgers blijven op de hoogte!

EURid bedrijfsprofiel

Logo EURid
Over .eu en EURid
Het .eu-domein behoort tot de grootste topniveaudomeinen ter wereld en verbindt 500 miljoen mensen in 28 EU-landen met één internet-identiteit. Sinds de openstelling van het domein in 2005 zijn er meer dan 3,5 miljoen .eu-domeinnamen geregistreerd. Heel wat bedrijven en merken, zoals Fairtrade International, Foot Locker, Louis Vuitton, MAN Group, Microsoft Corporation, Orangina en Toyota, gebruiken een .eu-website om hun zakelijke ambities te tonen en een duidelijke Europese identiteit uit te stralen.

EURid is een non-profitorganisatie die na een aanbestedingsprocedure door de Europese Commissie werd aangesteld om het .eu topniveaudomein te beheren. EURid werkt samen met meer dan 850 geaccrediteerde registrars en biedt ondersteuning in de 23 officiële Europese talen. EURid is geregistreerd door het milieubeheer- en milieuauditsysteem (EMAS) van de EU, wat aangeeft dat EURid begaan is met het milieu. Naast het hoofdkantoor in Brussel (België), heeft EURid regionale kantoren in Pisa (Italië), Praag (Tsjechische Republiek) en Stockholm (Zweden). Voor meer informatie kunt u terecht op http://www.eurid.eu en op de EURid-perskamer: http://www.eurid.eu/nl/pers

T : +32 (0)2 401 27 50
E : press@eurid.eu
W :

Volg EURid op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
EURid bevestigt zijn groene aanpak voor de volgende drie jaar

Vernieuwingscijfers voor .eu blijven stabiel in tweede kwartaal 2015

.eu compenseert CO2-uitstoot over 2014 via het Ecomapuà-project in de Amazone
 EURid persberichtenarchief (24 berichten)
Bedrijfslocatie

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl