www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2474 volgers blijven op de hoogte!
FastFlex bedrijfsprofiel
Logo FastFlex
FastFlex is een onafhankelijke sourcing partner en managed service provider op het gebied van resource management. Hierbij streeft FastFlex naar een zo’n kort mogelijke keten, met een transparante kostenstructuur. Zo weten het inhurende bedrijf én de professional altijd waar zij aan toe zijn. FastFlex draagt zorg voor de volledige keten van inhuur: van het proactief benchmarken van de inhuurtarieven tot het afwikkelen van alle contract gerelateerde zaken. Voor advies over de inrichting van de flexibele schil tot het selecteren van professionals. Daarnaast biedt FastFlex innovatieve en duurzame aanvullende oplossingen voor de professionals, zoals e-invoicing en digital contract signing. FastFlex gaat voor een langdurig partnership en helpt opdrachtgevers het hoogste rendement te behalen. FastFlex is gevestigd in Amsterdam.

T : 088 3278400
F : 020 6970091
E : info@fastflex.nl
W :

Volg FastFlex op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
18 jul 2018 Blended workforce vraagt nieuwe leiderschapskwaliteiten

5 jun 2018 Professionals roepen om transparantie over contracten

12 apr 2018 FastFlex: “Mobiliteit op de arbeidsmarkt goed voor werknemer én werkgever”
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl