Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Booking.com B.V. bedrijfsprofiel

Logo Booking.com B.V.
Booking.com B.V. is opgericht in 1996 in Amsterdam. Als onderdeel van The Priceline Group telt Booking.com nu meer dan 15.000 werknemers in 204 kantoren en 70 landen wereldwijd.

Bij Booking.com verbinden we reizigers met de grootste keuze wereldwijd van geweldige plekken om te verblijven. De website en mobiele apps bieden meer dan 1,4 miljoen accommodaties, verdeeld over meer dan 120.000 bestemmingen in 227 landen en gebieden wereldwijd.

Dagelijks worden er meer dan 1,4 miljoen kamernachten geboekt op ons platform. Of het nu voor zaken of vakantie is, reizigers kunnen met Booking.com snel en eenvoudig rechtstreeks hun ideale accommodatie boeken. Ze betalen geen reserveringskosten en kunnen vertrouwen op de belofte dat als ze elders een lagere prijs vinden, het verschil altijd wordt terugbetaald. Dankzij ons klantenserviceteam kunnen klanten Booking.com 24/7 bereiken voor ondersteuning in 43 talen, dag en nacht.

info@booking.com

Volg Booking.com B.V. via: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
Acht reisvoorspellingen voor het jaar 2018 van Booking.com