www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2478 volgers blijven op de hoogte!

devolo bedrijfsprofiel

Logo devolo
devolo gebruikt Powerline om bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk, om te toveren tot kostenbesparende en flexibele netwerkverbindingen. De communicatieoplossingen van devolo zijn al net zo divers als hun toepassingsmogelijkheden. De mogelijkheden variëren van particuliere netwerken tot smart homes, van M2M-communicatie en het Internet of Things tot aan het smart grid voor energiegegevensdistributie. Het bedrijf is sinds 2009 wereldmarktleider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan dertig miljoen verkochte adapters. Waar conventionele technologie tekortschiet, ontwikkelt devolo nieuwe dynamische oplossingen.

T : +31 (0)30 65 65 070
E : devolo@lvtpr.com
W :

Volg devolo op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
5 dec 2019 Cloudgaming is de toekomst: de noodzaak van een krachtig thuisnetwerk

14 nov 2019 devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

12 nov 2019 Nieuwe devolo Magic 2 LAN triple: snelste Powerline-adapter met drie Gigabit LAN-poorten
 devolo persberichtenarchief (79 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl