Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

devolo bedrijfsprofiel

Logo devolo
devolo maakt slimme connectiviteit mogelijk en inspireert zowel consumenten als bedrijven om de mogelijkheden van het digitale tijdperk te omarmen. De thuisnetwerkoplossingen van devolo voorzien elke hoek in huis van zeer snel internet en perfecte mesh-WiFi – via het bestaande elektriciteitsnet. Daarnaast zorgt devolo in de professionele sector voor de totstandkoming van een uitgebreid verbonden Internet of Things. Of het nu gaat om industriële projecten of projecten in de veranderende energiesector: als er behoefte is aan zeer veilige, kwalitatieve datacommunicatie, kunnen partners vertrouwen op devolo. Het bedrijf is opgericht in 2002 en is met eigen vestigingen en via partners vertegenwoordigd in negentien landen.

devolo@lvtpr.com

Volg devolo via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Veilig surfen op WiFi - 4 tips