www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

devolo bedrijfsprofiel

Logo devolo
devolo gebruikt Powerline om bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk, om te toveren tot kostenbesparende en flexibele netwerkverbindingen. De communicatieoplossingen van devolo zijn al net zo divers als hun toepassingsmogelijkheden. De mogelijkheden variëren van particuliere netwerken tot smart homes, van M2M-communicatie en het Internet of Things tot aan het smart grid voor energiegegevensdistributie. Het bedrijf is sinds 2009 wereldmarktleider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan dertig miljoen verkochte adapters. Waar conventionele technologie tekortschiet, ontwikkelt devolo nieuwe dynamische oplossingen.

devolo@lvtpr.com

Volg devolo via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
International Internet Day: datanetwerken en thuisnetwerk steeds sneller