www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2472 volgers blijven op de hoogte!
devolo bedrijfsprofiel
Logo devolo
devolo gebruikt Powerline om bestaande netwerken, zoals het elektriciteitsnet of coaxnetwerk, om te toveren tot kostenbesparende en flexibele netwerkverbindingen. De communicatieoplossingen van devolo zijn al net zo divers als hun toepassingsmogelijkheden. De mogelijkheden variëren van particuliere netwerken tot smart homes, van M2M-communicatie en het Internet of Things tot aan het smart grid voor energiegegevensdistributie. Het bedrijf is sinds 2009 wereldmarktleider op het gebied van Powerline-oplossingen. Ontelbare testverslagen over, en onderscheidingen voor devolo-topproducten onderschrijven dit succes, evenals de meer dan dertig miljoen verkochte adapters. Waar conventionele technologie tekortschiet, ontwikkelt devolo nieuwe dynamische oplossingen.

T : +31 (0)30 65 65 070
E : devolo@lvtpr.com
W :

Volg devolo op: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
7 okt 2019 Gratis update maakt Home Network App van devolo nóg gebruiksvriendelijker

24 apr 2019 Snelle WiFi in de tuin dankzij devolo WiFi Outdoor

25 mrt 2019 devolo: 40 miljoen Powerline-adapters verkocht
 devolo persberichtenarchief (76 berichten)
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau