www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com

TP Vision bedrijfsprofiel

Logo TP Vision
TP Vision Europe B.V. (‘TP Vision’) is geregistreerd in Nederland, met het hoofdkantoor in Amsterdam. TP Vision is volledig eigendom van TPV Technology Limited (‘TPV’), een van 's werelds toonaangevende monitor- en tv-fabrikanten.

TP Vision is een belangrijke speler in consumentenelektronica op het gebied van tv- en audio-entertainment. TP Vision focust op de ontwikkeling, productie en marketing van televisietoestellen van Philips (Europa, Rusland, Midden-Oosten, Zuid-Amerika, India en geselecteerde landen in Azië-Pacific) en audioproducten van Philips (wereldwijd). We combineren het sterke Philips-merk met onze productontwikkeling en ontwerpexpertise, operationele uitmuntendheid én de industrie-ervaring en -positie van TPV. Wij geloven in het creëren van producten die consumenten een superieure audio- en visuele ervaring bieden.

Volg TP Vision via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
TP Vision bevestigt: Philips TV eerste grote Europese tv-aanbieder met Mimi Sound Personalisation

Voor het vierde jaar op rij groei voor TP Vision