www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2478 volgers blijven op de hoogte!

Zycko Benelux bedrijfsprofiel

Logo Zycko Benelux
Zycko is een internationale ‘value-added’ distributeur van technisch hoogwaardige en innovatieve oplossingen in de IT infrastructuur. Focusgebieden zijn Networking, Storage, HD video en Voice over IP. Daarnaast leveren ze een uitgebreid portfolio aan virtualisatie- en cloudoplossingen. Door de hoogwaardige technologische kennis en verregaande expertise van de verschillende marktsegmenten zijn zij in staat om, samen met de systemintegrators en resellers, oplossingen te leveren die naadloos aansluiten bij de wensen en eisen van eindgebruikers. Zycko werkt samen met internationale strategische partners als Riverbed, LifeSize, Prolabs, Meraki, Meru, Vyatta, Tintri, Asigra, Edge-Core, Isilon, Eaton, Usystems, Talari, Xsigo en DMP Digital Signage. Zycko is beursgenoteerd en winstgevend sinds haar oprichting in 1999. Met 15 kantoren wereldwijd is Zycko actief op vier continenten.

T : +31 (0)20 496 8913
F : +31 (0)20 496 8883