www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl

Bizzotope bedrijfsprofiel

Logo Bizzotope
Bizzotope richt zich enerzijds op (door)startende ondernemers en anderzijds op bestaande organisaties die Europese expansie zoeken. Bizzotope onderscheidt zich van andere incubators door de dagelijkse betrokkenheid en inzet van zeer ervaren ondernemers in de eerste jaren van een participatie. Het management van Bizzotope bestaat uit rasechte ondernemers met een track record binnen de IT-markt, telecom en bank- en verzekeringswereld. Bizzotope heeft een internationale focus en een uitstekend netwerk in geheel Europa. Met de centraal in Europa gelegen kantoren in de driehoek Brussel, Rotterdam, Maastricht en daarnaast een satellietkantoor in Baltimore (Verenigde Staten) is Bizzotope in staat innovatieve technologie en concepten te spotten en te vermarkten.

Bizzotope werkt vanuit de overtuiging dat elke organisatie een sterke sociale verantwoordelijkheid ten opzichte van de eigen medewerkers, hun families en de maatschappij in het algemeen heeft. Daarvoor worden geselecteerde non-profit initiatieven ondersteund, zodat deze organisaties ook beter hun doelen en doelstellingen kunnen bereiken.

Laatste persberichten
Vliegende start voor Bizzotope - incubator nieuwe stijl
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl