www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers

CYBBOS bedrijfsprofiel

Logo CYBBOS
CYBBOS helpt organisaties om incidenten op gebied van cybersecurity te voorkomen, te detecteren en op te lossen. CYBBOS werkt voor kleine tot internationale ondernemingen en voor de publieke sector. Het ContiMon platform van CYBBOS monitort de infrastructuur van een organisatie 7 x 24 op kwetsbaarheden, opvallend en afwijkend gedrag op netwerk en van servers, (mogelijke) aanvallen en non-compliance. CYBBOS adviseert op gerelateerde gebieden zoals awareness training voor bestuur en management, risicomanagement, opstellen van informatiebeveiligingsbeleid en incident management. Op innovatieve wijze geeft CYBBOS invulling aan de functie Security Officer op basis van een snel toepasbaar en betaalbaar abonnement.

info@cybbos.nl

Volg CYBBOS via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
CYBBOS lanceert het CONTIMON platform op basis van de AlienVault Unified Security Management™ oplossing