www.LVTPR.comwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

SANS Institute bedrijfsprofiel

Logo SANS Institute
SANS Institute is een coöperatieve organisatie voor onderzoek en opleiding, opgericht in 1989. Het is verreweg de grootste en meest vertrouwde opleider op het gebied van informatiebeveiliging en certificering daarvan ter wereld. GIAC, een partner van SANS Institute, verzorgt meer dan 20 technische certificeringen voor IT-security. Verder levert SANS een groot aanbod van gratis resources, zoals projectbeschrijvingen, onderzoeksrapporten, nieuwsbrieven en onderhoudt men een waarschuwingssysteem voor online aanvallen, genaamd het Internet Storm Center. De kern van SANS bestaat uit een groot aantal beveiligingsexperts bij overheden, bedrijven en universiteiten in de wereld, die samenwerken om hun collega informatiebeveiligers te helpen.

Peter Gloudemans
peter.gloudemans@addit-benelux.nl

Volg SANS Institute via: facebook | twitter
Laatste persberichten