www.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Palo Alto Networks bedrijfsprofiel
Logo Palo Alto Networks
Palo Alto Networks™ is hét netwerkbeveiligingsbedrijf. Het innovatieve platform van het bedrijf stelt organisaties, serviceproviders en overheden in staat hun netwerken te beveiligen en veilig gebruik te maken van steeds meer applicaties op hun netwerk. De kern van het Palo Alto Networks-platform is de nieuwe-generatie firewall die voorziet in inzicht in, en controle over applicaties, gebruikers en content. Inzicht en controle zijn geïntegreerd in de firewall die beschikt over een in huis ontwikkelde hardware- en softwarearchitectuur. De producten en diensten van Palo Alto Networks spelen in op een brede reeks van netwerkbeveiligingseisen die spelen in het datacenter, aan de randen van het netwerk, bij gedistribueerde bedrijven en bij mobiele apparatuur. Meer dan tienduizend klanten in meer dan honderd landen gebruiken de oplossingen van Palo Alto Networks.

T : 030 - 65 65 070
E : PaloAlto@lvtpr.nl