Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!

BackupVergelijker.nl bedrijfsprofiel

Logo BackupVergelijker.nl
BackupVergelijker.nl is een vergelijkingswebsite gericht op online backup diensten. Vanuit een interesse in digitale online diensten testen en vergelijken wij diverse backup providers, hiermee bieden wij consumenten en bedrijven ondersteuning in het kiezen van het meest geschikte product.

De website is dagelijks in ontwikkeling en zal continu worden uitgebreid met nieuwe recensies en meer achtergrond artikelen. Aangezien online backup en cloud backup een nieuwe snel groeiende markt is zullen wij ook alles doen om hier bovenop te zitten. Sommige van de op deze website genoemde bedrijven worden gelinkt door middel van een affiliate link. Hierdoor ontvangen wij een commissie wanneer een gebruiker uiteindelijk de dienst gaat gebruiken. De hoogte van deze commissies heeft geen invloed op ons oordeel.

E : info@backupvergelijker.nl
W :