www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2477 volgers blijven op de hoogte!

Akamai bedrijfsprofiel

Logo Akamai
Als grootste en meest betrouwbare cloud delivery-platform ter wereld, maakt Akamai het voor haar klanten eenvoudiger om de beste en meest veilige digitale ervaring te bieden – altijd, overal en vanaf ieder apparaat. Met meer dan 233.000 servers in 130 landen en in meer dan 1.600 netwerken over de gehele wereld is Akamai’s distributed platform ongeëvenaard en biedt het klanten hoogwaardige performanceverbeteringen en bescherming tegen cyberaanvallen op hun internetsites en -applicaties. Akamai’s portfolio van web- en mobiele prestatie-, cloud security-, enterprise access- en video delivery-oplossingen wordt ondersteund door uitzonderlijke 24/7 klantenservice en monitoring. Weten waarom financiële organisaties, e-commerce spelers, media & entertainment providers en overheidsinstellingen gebruikmaken van de diensten van Akamai? Kijk op www.akamai.com of blogs.akamai.com en volg @Akamai op Twitter.

T : +31-208881050
W :

Volg Akamai op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
 Akamai persberichtenarchief (54 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau