www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2471 volgers blijven op de hoogte!
Capitar IT Group BV bedrijfsprofiel
Logo Capitar IT Group BV
Capitar IT Group levert al bijna 25 jaar Managed Services met een sterke focus op beveiliging en is ingericht voor 7x24 proactief beheer en support. Sinds 2012 levert Capitar IT Group IAM-diensten aan grote organisaties. Capitar IT Group heeft een zeer klantgerichte instelling en gaat voor langdurige relaties met klanten. De klanten bevinden zich in diverse segmenten, zoals onderwijs, de financiële markt, service providers en retail. Naast het bijhouden van kennis van haar dienstverlening besteedt Capitar IT Group veel aandacht aan innovatie. Op dit moment zijn er partnerships met startups zoals ZeroTier en LizardFS, waarmee een veilige en geografisch gespreide ‘always on’ infrastructuur voor haar diensten wordt gecreëerd. IAM-oplossingen profiteren hiervan door de hoge beschikbaarheid en flexibele inrichting. Capitar IT Group is ISO27001 gecertificeerd en zal in 2018 ook aan ISAE 3402 voldoen.

T : +31 (0)88 695 0000
E : info@capitar.com
W :

Volg Capitar IT Group BV op: twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
12 mrt 2019 Capitar IT Group lanceert SaaS-dienst voor aanpakken ongestructureerde data

8 mrt 2019 Capitar IT Group is MSP partner van Micro Focus

4 dec 2018 Capitar IT Group breidt team uit met IAM en Windows experts