www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlContentbureau

Zscaler bedrijfsprofiel

Logo Zscaler
Zscaler transformeert het bedrijfsnetwerk en de beveiliging met 's werelds grootste Direct-to-Cloud Netwerk, wat de productiviteitsvoordelen van cloud, mobiele en sociale technologieën veilig mogelijk maakt, zonder de kosten en complexiteit van traditionele appliances en software op de locatie.

Het Zscaler Direct-to-Cloud Netwerk verwerkt dagelijks meer dan 10 miljard transacties van meer dan 10 miljoen gebruikers in 180 landen verspreid over 100 globale datacentra met praktisch onbestaande latentie. Ontdek waarom meer dan 4.000 bedrijven wereldwijd kiezen voor Zscaler voor het bevorderen van de eindgebruikerproductiviteit, het bekrachtigen van het beveiligingsbeleid en het stroomlijnen van WAN-prestatie.

Volg Zscaler via: facebook | twitter | linkedin | youtube
Laatste persberichten
Onderzoek toont aan dat cybercriminelen hun aanvallen steeds vaker versleutelen tijdens de pandemie

Maar liefst 67% van Europese organisaties beschikt niet over een veilige oplossing voor externe toegang