www.marcommit.nlContentbureauHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nl

Videns IT Services bedrijfsprofiel

Logo Videns IT Services
Videns IT Services levert veilige, intelligente en application-aware netwerkoplossingen die zich flexibel aanpassen aan bedrijfswensen. Videns IT Services gebruikt next-generation netwerkproducten en software-defined WAN-technologie van strategische techpartners als Aryaka, InfoVista en VeloCloud om volledige en OpEx-based services te leveren in meer dan vijftig landen en aan internationale bedrijven in de Benelux en Nordics. Het bedrijf werd in 2012 in Nederland opgericht door een team ervaren netwerk- en IT-professionals met ruime internationale ervaring. Videns IT Services streeft ernaar de grootste regionale, onafhankelijke leverancier te worden van application-aware en next-generation SD-WAN-services.

welcome@videns-it.com

Volg Videns IT Services via: twitter | linkedin
Laatste persberichten
Videns IT Services sluit partnership met Cato Networks voor het leveren van cloud-gebaseerde beveiligde SD-WAN-oplossingen