www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com
2471 volgers blijven op de hoogte!
Videns IT Services bedrijfsprofiel
Logo Videns IT Services
Videns IT Services levert veilige, intelligente en application-aware netwerkoplossingen die zich flexibel aanpassen aan bedrijfswensen. Videns IT Services gebruikt next-generation netwerkproducten en software-defined WAN-technologie van strategische techpartners als Aryaka, InfoVista en VeloCloud om volledige en OpEx-based services te leveren in meer dan vijftig landen en aan internationale bedrijven in de Benelux en Nordics. Het bedrijf werd in 2012 in Nederland opgericht door een team ervaren netwerk- en IT-professionals met ruime internationale ervaring. Videns IT Services streeft ernaar de grootste regionale, onafhankelijke leverancier te worden van application-aware en next-generation SD-WAN-services.

T : 030 767 10 67
E : welcome@videns-it.com
W :

Volg Videns IT Services op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
26 mrt 2018 Videns IT Services sluit partnership met Cato Networks voor het leveren van cloud-gebaseerde beveiligde SD-WAN-oplossingen

27 nov 2017 Videns IT Services stelt Manager Service Delivery en Principal Consultant aan

23 okt 2017 Videns IT Services wint voor tweede jaar op rij FD Gazellen Award
Bedrijfslocatie