www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!

FireEye, Inc. bedrijfsprofiel

Logo FireEye, Inc.
FireEye is het op intelligentie gebaseerde securitybedrijf. Als een naadloos, schaalbaar verlengstuk van de klant biedt FireEye een platform dat innovatieve beveiligingstechnologieën, dreigingsintelligentie en Mandiant®-consulting combineert. FireEye verlaagt hiermee de complexiteit en de druk die cyberbeveiliging op organisaties legt en helpt ze bij het voorbereiden op, het voorkomen van en goed reageren op aanvallen. FireEye heeft meer dan 6.600 klanten in 67 landen, waaronder meer dan 45 procent van de Forbes Global 2000.

FireEye, Mandiant, Helix en iSIGHT zijn gedeponeerde handelsmerken of handelsmerken van FireEye, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Alle andere merken, producten of servicenamen zijn handelsmerken of dienstmerken van hun respectieve eigenaars.

T : +31 (0)20 363 11 52
E : info@fireeye.com
W :

Volg FireEye, Inc. op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
EMEA-organisaties detecteren pas na zes maanden cyberaanvallen

FireEye en Mandiant leveren samen 's werelds eerste Security as a Service-oplossing

FireEye ontdekt samenwerking tussen Chinese hackers
Bedrijfslocatie

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl