Herken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nl

Ascom (Nederland) B.V. bedrijfsprofiel

Logo Ascom (Nederland) B.V.
Ascom (Nederland) B.V. is onderdeel van de Wireless Solutions-divisie van de internationale Ascom Group, gevestigd in Zwitserland, en levert sinds 1947 totaaloplossingen voor bedrijfskritieke communicatie en veiligheid. De in-huis productoplossingen voor branddetectie, beveiliging, (zorg)communicatie en alarmering stellen bedrijven en instellingen in staat kritieke informatie te ontvangen van mensen en systemen, en bewerkstelligen een snelle reactie en actie. Centraal bij het ontwerp van de oplossingen staan de behoeften van de klant om een sluitend advies en een passend totaalconcept te realiseren. Hierdoor ontstaat een omgeving die efficiëntie, veiligheid en betrouwbaarheid biedt. Na implementatie zorgt Ascom – preventief, maar ook correctief – voor continuïteit van de systemen. Door medewerkers te trainen en de systemen steeds aan te passen aan de laatste ontwikkelingen en eisen, ontstaat een langdurend partnership.

info@ascom.nl

contactformulier

Volg Ascom (Nederland) B.V. via: twitter | linkedin
Laatste persberichten