www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2498 volgers blijven op de hoogte!

iWay Software bedrijfsprofiel

iWay Software, een dochterbedrijf van Information Builders, is marktleider in middleware die e-business initiatieven versnelt door de snelle integratie van complexe systemen. Met functionaliteit voor het integreren van systemen in real-time, near real-time of volgens tijdschema, biedt iWay een complete, herbruikbare infrastructuur voor EAI, B2B, e-commerce en mobile business. iWay’s ervaring met complexe informatiesystemen heeft geleid tot de ontwikkeling van kant-en-klare intelligente adapters voor het aansluiten van meer dan 200 standaardapplicaties, transactiessystemen, legacy data, relationele databases en e-business formats, zonder dat er softwarecode hoeft te worden geschreven. De oplossingen van iWay Software zorgen voor een aanzienlijke vermindering van de tijd, kosten, inspanningen en risico’s van integratieprojecten in bedrijven.

Laatste persberichten
IWay Software annonceert SOA Integration Suite

iWay Software gaat samenwerken met Google bij de ontsluiting van bedrijfsinformatie

iWay Software verkoopt de rechten op acht .Net-adapters aan Microsoft
Bedrijfslocatie
Helaas, er is onvoldoende adresinformatie beschikbaar.
Probeer het eens via www.google.nl/maps.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl