www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
Transparent bedrijfsprofiel
Logo Transparent
Transparent is opgericht in 2000. Het bedrijf is in staat om vanuit ruwe financiële data van klanten waarde te creëren – door het ontdekken en herstellen van overbetalingen aan leveranciers, dubbele betalingen, belastingteruggaven, openstaande facturen en unclaimed property. De prestaties van Transparent in de markt zijn niet onopgemerkt gebleven. Het bedrijf is door Deloitte tot tweemaal toe uitgeroepen als snelgroeiende onderneming – in de Technology Fast500™ EMEA (2013) en de Technology Fast50 (2011).

Het hoofdkantoor van Transparent is gevestigd in Amsterdam, terwijl de activiteiten van het bedrijf zich uitstrekken van verschillende steden in Europa tot aan de Verenigde Staten, Zuid-Afrika en India. Tot nu toe heeft Transparent meer dan € 3 biljoen aan financiële data verwerkt.

T : +31 (0) 20 468 46 48
F : +31 (0) 20 468 46 47
E : sales@transparent.nl
W :

Volg Transparent op: twitter | linkedin
Laatste persberichten
1 sep 2016 Data mining en recovery audit bedrijf Transparent BV overgenomen door groep private investeerders

27 mei 2014 Transparent welcomes Jos van Schaik as Chief Financial Officer

31 mrt 2014 Transparent secures funding for explosive growth