Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Veeam Software bedrijfsprofiel

Logo Veeam Software
Veeam kent de nieuwe uitdagingen waar ondernemingen over de hele wereld mee te maken krijgen bij het mogelijk maken van de Always-On Business™. Ze moeten 24/7/365 functioneren. Daarom heeft Veeam als marktpionier Availability for the Always-On Enterprise™ ontwikkeld. Veeam helpt ondernemingen bij het realiseren van recovery time en point objectives (RTPO™) van minder dan vijftien minuten voor alle applicaties en data. Veeam gebruikt daarvoor een fundamenteel nieuw type holistische oplossing dat zeer snel herstel, dataverliespreventie, geverifieerde herstelbaarheid, geoptimaliseerde data en volledig inzicht biedt. De Veeam Availability Suite™, waarin Veeam Backup & Replication™ is opgenomen, maakt gebruik van virtualisatie-, opslag- en cloudtechnologieën. Hierdoor kunnen organisaties tijd besparen, risico's verkleinen en investeringen en operationele kosten verlagen zodat ze hun doelstellingen kunnen behalen.

Veeam, dat in 2006 is opgericht, telt momenteel wereldwijd 37.000 ProPartners en heeft meer dan 183.000 klanten wereldwijd. Het hoofdkantoor van Veeam bevindt zich in Baar, Zwitserland, en het bedrijf heeft kantoren over de hele wereld.

T : +31 30 210 6166
E : info@veeam.com
W :

Volg Veeam Software op: facebook | twitter | linkedin
Laatste persberichten
6 dec 2019 Veeam lanceert nieuwe AWS-native back-up- en hersteloplossing op AWS Marketplace

27 nov 2019 Retailers: 5 tips om productief te zijn tijdens de feestdagen

21 nov 2019 Veeam: In 2020 is cloud de ‘new normal’ en neemt het belang van security verder toe
Bedrijfslocatie

www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau