www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
SQS Software Quality Systems bedrijfsprofiel
Logo SQS Software Quality Systems
SQS is de toonaangevende wereldwijde aanbieder van kwaliteitsbewakingsdiensten voor digitale bedrijfsprocessen. Deze positie vloeit voort uit meer dan 30 jaar succesvolle consultancy. SQS-consultants bieden oplossingen voor alle kwaliteitsaspecten in het hele softwareontwikkelingsproces, op basis van een gestandaardiseerde methodiek, geïndustrialiseerde automatiseringsprocessen en diepgaande domeinkennis in diverse sectoren. Het hoofdkantoor van SQS is gevestigd in Keulen, Duitsland, en de onderneming telt ongeveer 4.600 werknemers. SQS heeft kantoren in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Australië, Egypte, Finland, Frankrijk, India, Ierland, Italië, Maleisië, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Singapore, Zweden, Zwitserland, Zuid-Afrika, de Verenigde Arabische Emiraten en de Verenigde Staten. Daarnaast heeft SQS een minderheidsbelang in een bedrijf in Portugal. SQS is in februari 2018 overgenomen door Ardian en zal worden samengevoegd met Assystem Technologies, waardoor een groep ontstaat met zo'n 14.000 medewerkers en een gecombineerde jaaromzet van ongeveer EUR 1 miljard.

T : +31 88 655 8880
F : +31 88 655 8889
E : info-nl@sqs.com
W :

Volg SQS Software Quality Systems op: facebook | twitter | linkedin | blog
Laatste persberichten
13 jun 2018 SQS biedt ervaren testconsultants technische opleiding in Zuid-Afrika

4 jan 2018 SQS guilds laten branches van elkaar leren

19 okt 2017 Nieuwe digitale producten net zo simpel als fitness apps