Herken zakelijke websitebezoekersContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

EDICOM bedrijfsprofiel

Logo EDICOM
EDICOM, een wereldwijde en toonaangevende leverancier op het gebied van EDI projecten en elektronisch factureren, heeft als missie “het ontwikkelen van transactionele modellen voor elektronische uitwisseling van gegevens en haar totale integratie met beheersystemen, met de belangrijkste criteria effectiviteit, transparantie en rentabiliteit voor de klant”.

EDICOM levert haar diensten via een breed platform om haar verschillende klanten met verschillende karakteristieken en wensen efficiënt te kunnen bedienen. Hiervoor ontwikkelen wij dagelijks oplossingen aan de hand van de wensen van de markt. Wij passen onze technologieën en middelen aan om het beste resultaat te leveren voor onze al meer dan 7.000 klanten wereldwijd middels ons B2B communicatie platform voor het uitwisselen van elektronische transacties zoals bestellingen, verzenddocumenten, facturen, financiële rapporten, etc. met uw zakenpartners.

Frank Lodewijks
flodewijks@edicomgroup.com
Laatste persberichten
C1000 start EDI bypass met Spaanse multi-national EDICOM