www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl
2481 volgers blijven op de hoogte!

Klarna bedrijfsprofiel

Logo Klarna
Klarna, de wereldwijde disruptieve leider op het gebied van betalingen en bankieren én aanbieder van smoooth retaildiensten, werd in 2005 in Zweden opgericht. Klarna heeft momenteel een waardering van $5,5 miljard. Hiermee is Klarna niet alleen de grootste private fintech in Europa, maar ook een van de grootste private fintechs wereldwijd. Klarna biedt (web)winkels een flexibel aanbod aan betaalalternatieven. Met deze betaalmogelijkheden kunnen consumenten overal gemakkelijk en veilig betalen zoals zij dat willen - online en in de winkel. Meer dan 170.000 (web)winkels, waaronder H&M, Adidas, ASOS, V&D, Omoda, Travelbags, Nike, AliExpress, Superdry en HiFi Klubben hebben Klarna's innovatieve winkelervaring mogelijk gemaakt. Deze reikt verder dan de daadwerkelijke transactie en stelt consumenten in staat om controle te hebben over hun persoonlijke financiën. Klarna heeft 2500 werknemers en is actief in 17 landen.

T : 020 - 80 82 852
W :

Volg Klarna op: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
10 jan 2020 'Betaal later' nu online en in de winkel beschikbaar bij H&M in Nederland

9 dec 2019 Generatie Z en Millennials vergeten klimaat bij online shoppen

1 okt 2019 Omoda verlengt achteraf betaaltermijn met Klarna naar 30 dagen
 Klarna persberichtenarchief (32 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.nlContentbureauwww.marcommit.nl