www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!
Klarna bedrijfsprofiel
Logo Klarna
Klarna, de wereldwijde disruptieve leider op het gebied van betalingen en bankieren én aanbieder van smoooth retaildiensten, werd in 2005 in Zweden opgericht. Klarna heeft momenteel een waardering van $5,5 miljard. Hiermee is Klarna niet alleen de grootste private fintech in Europa, maar ook een van de grootste private fintechs wereldwijd. Klarna biedt (web)winkels een flexibel aanbod aan betaalalternatieven. Met deze betaalmogelijkheden kunnen consumenten overal gemakkelijk en veilig betalen zoals zij dat willen - online en in de winkel. Meer dan 170.000 (web)winkels, waaronder H&M, Adidas, ASOS, V&D, Omoda, Travelbags, Nike, AliExpress, Superdry en HiFi Klubben hebben Klarna's innovatieve winkelervaring mogelijk gemaakt. Deze reikt verder dan de daadwerkelijke transactie en stelt consumenten in staat om controle te hebben over hun persoonlijke financiën. Klarna heeft 2500 werknemers en is actief in 17 landen.

T : 020 - 80 82 852
W :

Volg Klarna op: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten
1 okt 2019 Omoda verlengt achteraf betaaltermijn met Klarna naar 30 dagen

25 sep 2019 Ontbreken favoriete betaalmethode grootste domper voor online shoppers

12 sep 2019 Klarna gaat samenwerking aan met Amsterdamse pop-up experience WONDR
 Klarna persberichtenarchief (30 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl