www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
Klarna bedrijfsprofiel

Klarna, de wereldwijde disruptieve leider op het gebied van betalingen en bankieren én aanbieder van smoooth retaildiensten, werd in 2005 in Zweden opgericht. Klarna heeft momenteel een post money waardering van $5,5 miljard. Hiermee is Klarna niet alleen de grootste private fintech in Europa, maar ook een van de grootste private fintechs wereldwijd. Klarna biedt verkopers een flexibele reeks aan betaalalternatieven. Met deze betaalmogelijkheden kunnen consumenten overal gemakkelijk en veilig betalen zoals zij dat willen - online en in de winkel. Meer dan 130.000 verkopers, waaronder H&M, Adidas, ASOS, V&D, Omoda, Travelbags, Nike, AliExpress, Superdry en Gymshark hebben Klarna's innovatieve winkelervaring mogelijk gemaakt. Deze reikt verder dan de daadwerkelijke transactie en stelt consumenten in staat om controle te hebben over hun persoonlijke financiën. Klarna heeft 2500 werknemers en is actief in 14 landen.

T : 020 - 80 82 852
W :

Klarna op: facebook | twitter | linkedin | instagram
Laatste persberichten

Klarna persberichtenarchief (28 berichten)
Bedrijfslocatie

www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nl