www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
2478 volgers blijven op de hoogte!

Actiepagina.nl bedrijfsprofiel

Logo Actiepagina.nl
ActiePagina.nl werd opgericht in 2005 en is inmiddels met maandelijks 500.000 bezoekers een van de grootste kortingswebsites van Nederland. ActiePagina.nl biedt dagelijks aanbiedingen, kortingscodes en -acties en productaanbiedingen van meer dan 1.000 webwinkels. In 2015 heeft ActiePagina.nl meer dan 17 miljoen euro aan omzet gegenereerd voor haar retailpartners. In maart 2013 werd ActiePagina.nl overgenomen door RetailMeNot, Inc. ’s werelds grootste marktplaats voor digitale aanbiedingen. RetailMeNot, Inc. werd in 2009 in Austin, Texas (VS), opgericht en heeft naast ActiePagina.nl kortingswebsites in Duitsland (RetailMeNot.de), de VS (RetailMeNot.com) en Canada (RetailMeNot.ca), het VK (VoucherCodes.co.uk), Frankrijk (Ma Reduc en Poulpeo), Spanje (RetailMeNot.es), Italië (RetailMeNot.it) en Polen (RetailMeNot.pl). RetailMeNot, Inc. is een beursgenoteerd bedrijf dat aan de NASDAQ genoteerd is onder het symbool ’SALE’.

T : +31 20 240 3050
E : info@actiepagina.nl
W :

Volg Actiepagina.nl op: facebook | twitter
Laatste persberichten
13 dec 2016 Nederlanders shoppen deze feestdagen voor 301 miljoen euro bij buitenlandse webshops

1 dec 2016 Nederlands huishouden spendeert 468 euro aan feestdagen dit jaar

5 okt 2016 Financiële zekerheid speelt belangrijke rol bij keuze partner