Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers

Verbatim bedrijfsprofiel

Logo Verbatim
Sinds 1969 geeft Verbatim vorm aan de ontwikkeling van dataopslagtechnologie – van floppydisks en magneto-optische opslagmedia en cd- en dvd-formaten tot en met Blu-ray, de laatste media met hoge definitie. Bovendien biedt Verbatim producten van hoge kwaliteit, zoals draagbare USB-stations, flashgeheugenkaarten, SSD’s en externe harde schijven, maar ook een ruime keuze aan computeraccessoires. Verbatim is een dochteronderneming van Mitsubishi Kagaku Media, onderdeel van Mitsubishi Chemical Holdings Group, en profiteert van een voortreffelijke onderzoeks- en ontwikkelingsafdeling. Door deze innovaties speelt Verbatim een cruciale rol in het vormgeven van de markt voor opslagmedia. Een zeer strenge kwaliteitscontrole tijdens het productieproces garandeert de hoge kwaliteit van Verbatim-producten die in talloze internationale vergelijkende tests als winnaar naar voren zijn gekomen. Het bedrijf is wereldwijd marktleider in optische media.

info.uk@verbatim-europe.com

Volg Verbatim via: facebook | twitter
Laatste persberichten
Verbatim introduceert zeven stijlvolle en ruime notebooktassen – perfect voor zakenreizigers