www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

GFI Software bedrijfsprofiel

Logo GFI Software
GFI Software ontwikkelt hoogstaande IT-oplossingen voor kleine en middelgrote bedrijven met ongeveer 1.000 gebruikers. De twee voornaamste technologische oplossingen die GFI biedt zijn: GFI MAX, waarmee managed service providers (MSP’s) diensten kunnen verlenen aan hun klanten, en GFI Cloud, waarmee bedrijven met hun eigen IT-teams netwerken kunnen beheren via de cloud. GFI ondersteunt meer dan 200.000 bedrijven wereldwijd met oplossingen zoals collaboration, netwerkbeveiliging, anti-spam, patch management, faxen, e-mail archivering en webmonitoring. GFI is een channel-georiënteerde organisatie met duizenden partners wereldwijd. Bovendien is GFI een Microsoft Gold Certified Partner en heeft de organisatie meerdere awards en prijzen gewonnen.

T : +31 (0)20 708 4857
F : +31 (0) 20 5241 533
E : press@gfi.com
W :

Volg GFI Software op: twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
19 jan 2015 GFI Software introduceert GFI MailEssentials 2015 voor eenvoudig beheer van meerdere e-mailservers

14 jan 2015 GFI Software: security trends 2015

17 dec 2014 GFI Software introduceert GFI Archiver 2015