www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comHerken zakelijke websitebezoekers

OfficeTel IT bedrijfsprofiel

Logo OfficeTel IT
OfficeTel is een jong en snel groeiend bedrijf dat zich sinds de oprichting heeft ontwikkeld tot een toonaangevende aanbieder van data- en communicatiediensten. Het digitale-platform dat wij hiervoor gebruiken, is volledig in eigen beheer ontwikkeld en geldt als toonaangevend in de telecomwereld.

Totaalleverancier
Als totaalleverancier van telefonie-oplossingen geloven wij in de kracht van een integrale ketenbenadering. Bij OfficeTel treft u dan ook alle denkbare disciplines in één hand. Van productontwikkeling tot klantenservice en van advisering tot installatie en ingebruikstelling. Ons aanbod aan producten en diensten is al net zo compleet. Van toestel tot breedbandverbinding en van netwerkconsultancy tot modeminstallatie.

Omdat onze klanten voor 100% kunnen vertrouwen op onze expertise en betrokkenheid, hebben zij geen omkijken naar hun data- en communicatievoorzieningen. En dat is precies zoals het hoort.

De snelle groei van OfficeTel hebben wij voor een belangrijk deel te danken aan het consequent werken volgens een systematiek van vier kernwaarden.

Persoonlijk
Een superieure dienstverlening staat in onze beleving aan de basis van een succesvolle samenwerking. Oprechte persoonlijke aandacht en een verdieping van uw onderneming en uw uitdagingen zijn echter net zo belangrijk om er het maximale voor u uit te halen. Voor u betekent dit ondermeer dat wij er voor zorgen dat u een vast aanspreekpunt heeft binnen OfficeTel.

Professioneel
Onze medewerkers zijn niet alleen bevlogen en maximaal betrokken bij uw onderneming; ze behoren ook nog eens tot de besten op hun vakgebied. Voor u betekent dit dat wij onze diensten tijdig opleveren binnen het afgesproken budget. Bovendien kunt u er op vertrouwen dat uw organisatie altijd bereikbaar blijft, 24 uur per dag, zeven dagen per week.

Innovatief
Vanuit een diepgaande kennis van de jongste technische ontwikkelingen investeren wij structureel geld, tijd en energie aan innovatie. Alleen het beste is immers goed genoeg voor u.

Flexibel
Onze innovatieve diensten zijn reeds voorbereid op maatwerkoplossingen. Voor u heeft dit als voordeel dat u uw telecommunicatievoorzieningen snel, eenvoudig en binnen een maximale prijs-/prestatieverhouding kunt aanpassen aan veranderde omstandigheden.

Welmer ten Seldam
officetel-it@officetel.nl