www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nl

Epson Europe B.V. bedrijfsprofiel

Logo Epson Europe B.V.
Epson is wereldleider op het gebied van imaging en innovatie die zich inspant om de visie van klanten wereldwijd te overstijgen door middel van zijn compacte, energiebesparende, precisietechnologieën, met een assortiment van printers en 3LCD-projectoren voor bedrijven en thuiskantoren, tot elektronische en kristalapparatuur. De Epson-groep, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd bijna 75.000 werknemers in 100 bedrijven, en is trots op zijn continue bijdrage aan het milieu in het algemeen en de gemeenschappen waarin de groep actief is. http://global.epson.com

Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1.594 werknemers behaalde Epson Europe een omzet van 1.583 miljoen euro voor het boekjaar 2010.

Sander Bosman
+31 (0) 2059265-66
sander.bosman@epson.eu

Volg Epson Europe B.V. via: twitter | linkedin