www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Infoland bedrijfsprofiel

Logo Infoland
Bij Infoland helpen we organisaties te verbeteren op het gebied van kwaliteitsmanagement, risicobeheersing, veiligheids- en procesmanagement en auditmanagement.

Ons uitgangspunt hierbij is de behoefte van de klant om meer inzicht en overzicht te krijgen binnen de organisatie, zeker nu de omgeving continu aan het veranderen is. Zonder oog voor haar omgeving loopt een organisatie grote risico’s en dreigt ze stuurloos te worden.

Het gehele verbeterproces optimaliseren wij door onze software suite iProva. Iedere organisatie kan haar (strategische) doelstellingen bereiken als zij in staat is om continu en aantoonbaar te verbeteren. De software suite iProva helpt u om stap voor stap te verbeteren. iProva heeft verschillende modules die ook afzonderlijk van elkaar inzetbaar zijn. Zo kunnen we samen kijken wat het beste bij uw organisatie en haar doelen past.

Samen met onze tools en community bieden wij organisaties de helpende hand om te verbeteren.

T : +31(0)40 848 58 68
F : +31(0)40 848 58 99
E : steluwvraag@infoland.nl
W :
        contactformulier

Volg Infoland op: facebook | twitter | linkedin | youtube | blog
Laatste persberichten
17 jan 2017 Infoland en KERTEZA gaan samenwerken op het gebied van risicomanagement

12 mei 2016 Nieuwe compliance management oplossing biedt vollediger en actueler overzicht externe eisen ziekenhuizen

2 dec 2015 Vilans gaat samenwerken met Infoland
Bedrijfslocatie